I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tekan dengan tekanan

Wednesday, November 24, 2010

*TEST UNDANG-UNDANG*....not easy but small matter..HAHA

Pagi 24 November 2010 sgt aku tunggu2...sambil itu..perasaan takut bercampur baur sampai da nk jd ais kacang da...haha..aku nk g amek test undang-undang la sbanrnye...takot seyh..time nak pegi sane(myeg),cik tumin(guru PL Intensif) bagi tau yg pg2 da ade org failed amek ujian tu...aku,yohes n si paan ni pon naek takot la jadinya..takot fail...smpi je sane kitorg gi amek no. giliran...aku dpt no 1049...time tu baru je sampai giliran yg ke 1028...igtkn kejap je..skali dekat 2 jam da...naseb baek ade restoran Mamak kt situ...kalau tak da mati kebuluran si yohes ni tak sarapan...paling lawak time smpi sane ramai giler org yg baru nk amek undang2...tp dtg bwk motor sendiri...ape punye pesen da...tunggu punye tunggu..smpi la no. aku...dgn perasaan gundah-gulana aku g kt kaunter tu then bg smart card kt akak tu...da tu bayar pulak RM10 nak amek gambar...tk kisahla...pstu aku pon masuk bilik ujian tu...tiba2 perasaan takot tu hilang seyh..nk tau pasal ape..?soalan dia boleh tahan kacang panggang la...dlm 20 minit je kot aku jwb berbanding mase yg dia kasi 45 minit...tp aku tak kuar dulu...aku tunggu dak2 ni(yohes n paan) abes jawab dulu...then kitorg submit result tu same2..tp paan lmbt sket psl lmbt masuk...sblom submit tu aku siap bace doa dulu kt dpn PC tu...haha..lantak ar org nk tgk...naseb baek aku lulus...dgn cemerlang beb..!!haha...paan pon lulus gak..tp syg yohes kurg 1 je lg nk lulus...esok dia g amek balik...sedih macha tu..!! aku pon kuar bilik tu dgn muka menang..haha..!!happy gilerr...to yohes: Gud luck for tomorrow....

1 comment:

  1. oit!
    checkout my blog!
    buat tag tu!haha
    NEway! congratz sbb dah dapat L!

    ReplyDelete