I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tekan dengan tekanan

Thursday, November 18, 2010

Happy Birthday To Me....*18 November 2010*


haha...genap sudah umurku mencecah 16 tahun...lepas amek buku teks kt skola...aku ngan membe2 aku terus cabut balik rumah....lepas tu plan pegi celebrate birthday aku...tak g jaoh2 pon..setakat kt Plaza Tasek yg lebih kurang 2 langkah je dr rumah aku....mule2 kitorg pegi Game City....budak2 nih nak sgt maen Dytona...aku malas je nak maen...(tau2 jela..)..dah tu geram pulak tgk snooker kt ctu...cuba la maen kejap dlm 30 minit...best jugak...da maen tu rase lapar la pulak..pegi mkn McD kt tingkat bawah...lepas tu bergerak ke stesen seterusnya iaitu KBox( pusat karaoke).....lebih kurang 2 jam jugak kitorg menyumbangkan lagu kt dlm tu...naseb baek ade kupon tukar air kitorg beli..dpt la sket membasahkn tekak.yg hampir cedera tu...tgk lah budak2 dlm gmbr ni...nilah suasana dlm KBox ni...asyik sungguh...habis je karaoke, pegi balek ke pusat snooker tu...kali ni maen lame sket...maklumlah adik si Arrvin nii nk blanje...maen la dlm 1 jam gitu...huh, penat jugak...tp fun giler la...walaupun mase pendek..tp rase mcm lame gile...anyway thanks to all my friends..Yohes,Imran,Saiful,Arrvin,Sharven n Ryans....mmg ROCK brader,,,,...!!!!

No comments:

Post a Comment